تكلنوژي ويپ (VOIP) و يا صوت بر پايه پروتكل IP امكان استفاده از شبكه هاي كامپيوتري و اينترنت را به عنوان بستر مخابراتي جهت برقراري مكالمات تلفني فراهم مي نمايد. سيستم هاي تلفني ويپ (VOIP) از فنآوري ديجيتال استفاده مينمايد و در مقابل خطوط تلفن سنتي يك ارتباط آنالوگ محسوب ميشد. پيشرفت شگفت انگيز فناوري در تلفنهاي مبتني بر شبكه با حذف مرزهاي سنتي، دنياي جديدي از ارتباطات را براي مديران هوشمند سازمانها به ارمغان آورده است. به عنوان مثال براي شركت ها سازمانها و موسساتي كه داراي بيش از يك شعبه هستند ، نصب و راه اندازي ويپ امكان برقراري ارتباط بين شعب را ميسر ميكند كه هر كدام از اين شعب نيز ميتوانند برخوردار از يك سيستم مستقل تلفني عادي يا بر بستر IP باشند. با استفاده از تكنلوژيVOIP ديگر فرقي بين پرسنل شعب با پرسنل دفتر مركزي شركت از لحاظ تماس گيرندگان نيست چراكه همه پرسنل در يك شبكه تلفني پاسخگوي تماس گيرندگان خواهند بود.
شركت پيشگام رايانه زمان با تجربهاي ۱۷ ساله در ارائهي خدمات نصب و راه اندازي ويپ جزء اولين شركت هاي ارائه دهنده خدمات ويپ در سطح كشور ميباشد كه با بهرهگيري از كادري متخصص و پيشرو در تكنولوژيهاي روز دنيا،امكان ارائهي راهحلهاي متنوع در زمينهي انتقال صوت و تصوير بر روي بستر شبكه و همچنين سيستمهاي ارتباطات يكپارچه را فراهم نموده است.
همكاران ما در تمامي ساعات اداري آماده پاسخگويي به سوالات شما در رابطه با نصب و راه اندازي ويپ و ارائهي توضيحات لازم ميباشند. ۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰با ما در ارتباط باشيد.
مزاياي استفاده از سيستم تلفني ويپ (VOIP)
1- استفاده از زيرساخت شبكه بدون تغيير در آن
2- امكانات بسيار زياد در مقايسه با سيستم هاي تلفني سنتي
3- هزينه ي كمتر راه اندازي و كاهش هزينه ها
4- سادگي در نصب و راه اندازي و مديريت
5- جابجايي و افزايش ضرفيت ساده تر
6- ارتباط بين تلفن ها و سيستم هاي تلفني شعب
7- راه اندازي داخلي هاي راه دور
8- مناسب جهت دور كاري
9- استفاده از تلفن هاي نرم افزاري بر روي سيستم و يا موبايل
10- ارتباط با تكنلوژي هاي جديد از جمله SIP Trunk
11- قابليت ارتقا بالا و ارزان قيمت
12- عدم نياز به سيم كشي تلفن و سانترال
13- امكان برقراري تماس و كنفرانس تصويري
14- ارائه گزارش هاي مديريتي و مانيتورينگ تماس ها
15- امكان ضبط مكالمات داخلي ،ورودي و خروجي
16- پنل كاربري ساده و تحت وب
17- امكان دريافت فكس بر روي سرور
18- تنظيم ساعات اداري و صف انتظار
19- امكان دريافت پيام صوتي و ارسال به ايميل
20- كيفيت بالاتر صدا در ويپ
شاخصه هاي شركت پيشگام رايانه در زمينه خدمات نصب و راه اندازي ويپ (VOIP)
راه اندازي ويپ
۱۷ سال سابقه در نصب و راه اندازي ويپ
۲۱ سال سابقه در ارائه خدمات نصب و راه اندازي شبكه(راه اندازي ويپ)
پر سابقه ترين ارائه دهنده خدمات تلفن بين الملل خصوصي در كشور(TEL4TEL)
استفاده از تجهيزات با كيفيت با گارانتي معتبر
بهره مندي از متخصصين و كارشناسان فني با سابقه در زمينه نصب ويپ VOIP
پشتيباني و نگهداري رايگان
پشتيباني 7*24 جهت سرور هاي ويپ
تعرفه هاي مناسب و رقابتي
امكانات و قابليت هاي سيستم تلفني ويپ VOIP پيشگام رايانه بر پايه استريسك
در صورت نصب و راه اندازي ويپ VOIP توسط پيشگام رايانه قابليت هايي كه ليست آنها در زير آمده است را بر روي سيستم تلفني خود خواهيد داشت.
قابليت ها و امكانات
مديريت متمركز و ساده با رابط گرافيكي تحت وب(راه اندازي ويپ)
اتصال دفاتر مختلف و يكپارچه سازي سيستم تلفني با ويپ
امكان تعريف سطح دسترسي به خطوط شهري و داخلي
توسعه آسان و افزايش ظرفيت
كنفرانسهاي صوتي و تصويري(راه اندازي ويپ)
مانيتورينگ
مشاهده وضعيت داخلي ها و Agent ها در سيستم
مشاهده تماسهاي موجود در صف(راه اندازي ويپ)
امكان شنود در حين مكالمه بدون اطلاع افراد
ضبط كامل كليه مكالمات و شماره هاي گرفته شده
امكان ورود به مكالمات
منشي تلفني ديجيتال (IVR)
امكان ايجاد IVR چند زبانه از جمله زبان فارسي(راه اندازي ويپ)
ايجاد منشي ديجيتال IVR چن مرحله اي
دسترسي به از داخل به خارج PBX
تعريف PIN جهت دسترسي به مقاصد خاص
امكان تعريف حالات مختلف شبانه روز
ماژول فكس
فكس سرور بدون نياز به دستگاه فكس
تعريف فكس اكانت به ازاي هر داخلي(راه اندازي ويپ)
امكان ارسال فكس به صندوق پستي كاربر
امكان Fax to Mail و Mail to Fax
امكان ارسال فكس گروهي
امكانات و قابليت هاي سيستم تلفني ويپ VOIP پيشگام رايانه بر پايه استريسك
ماژول كال سنتر (Call Center)
قابليت كاركرد در دو حالت Incoming , Outgoing
امكان برقراري تماس اوتوماتيك با مقاصد مختلف(راه اندازي ويپ)
امكان پخش تماس هاي ورودي در صفهاي مورد نظر
امكان ورود Agent ها از طريق Web Console
صف تماس
امكان ايجاد صف تماس به تعداد نامحدود
امكان مديريت صف و شنود مكالمات(راه اندازي ويپ)
اعلام جايگاه تماس گيرنده در صف
اولويت بندي در صف براي برخي از كاربران
پخش پيام هاي خاص براي كاربران در صف
قابليت عمومي(راه اندازي ويپ)
صندوق صوتي نامحدود (Voice Mail)
گزارش گيري از جزئيات تماس ها (CDR)
ضبط مكالمات (Call Recording)
سيستم انتظار مكالمه (Call Waiting)
سيستم انتقال تماس(Call Forwarding)
سرويس هاي ارزش افزوده
امكان راه اندازي تلفن گويا (راه اندازي ويپ)
امكان راه اندازي سيستم نظر سنجي
امكان راه اندازي سيستم پرسش و پاسخ
امكان راه اندازي سيستم مشاوره ( راه اندازي ويپ)
امكان ارتباط با نرم افزارهاي مالي و اداري
خواهشمند است، جهت آشنايي بيشتر با امكانات سيست تلفني پيشگام و اطلاع از هزينههاي نصب و راه اندازي ويپ VOIP و دريافت پيش فاكتور با مشاورين فروش شركت پيشگام رايانه ۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰تماس حاصل نماييد.
قابليت ها و امكانات سيستمهاي تلفني سيسكو ( راه اندازي ويپ )
CME (Call Manager Express)
پشتيباني از حداكثر ۴۵۰ داخلي با توجه به نوع روتر
امكان گذارش گيري با استفاده از فرمت CDR
امكان يكپارچه سازي با نرم افزار Microsoft CRM , Outlook
امكان كنفرانس صوتي تا ۸ شركت كننده
امكان تبديل بين كدك هاي G723,G729a,G711, و …
امكان پشتيباني از درگاه آنالوگ FXO,FXS و استاندارد هاي ديجيتال PRI , BRI
امكان ارتباط تصويري به صورت Station-to-Station
Cisco Call Manager
مديريت و پردازش تماس ها (ويپ)
پشتيباني تا ۳۰۰۰۰۰ داخلي
امكان ايجاد كلاستر جهت Redundancy و Load Balancing
امكان يكپارچگي با سرويس LDAP نظير Microsoft Active Directory
امكان يكپارچگي با Microsoft Exchange
پشتيباني از پروتكل SCCP, MGCP,SIP,H323
پشتيباني از قابليت Unified Mobility
پشتيباني از قابليت Extension Mobility
امكان نصب نرم افزار Client بر روي گوشي و برقراري ارتباط از طريق WIFI و GPRS
پشتيباني كامل از پروتكل SIP جهت امكان استفاده از IP-Phone هاي متفرقه ( راه اندازي ويپ )