چهارشنبه ۲۶ شهریور ۰۴

پشتيباني شبكه | خدمات پيشتيباني

پشتيباني شبكه - نصب و نگهداري شبكه

پشتيباني شبكه | خدمات پيشتيباني

۲۹ بازديد

پشتيباني شبكه | خدمات پيشتيباني

پشتيباني شبكه چيست و پشتيبان به چه كسي اطلاق ميشود .

 

پشتيباني شبكه به مجموعه خدماتي كه در جهت حفظ و نگهداري ، رفع ايراد و اشكالات احتمالي و بالا بردن ضريب امنيت و پايداري زيرساخت و تجهيزات شبكه، نرم افزار و اطلاعات يك شركت و يا سازمان، انجام ميگردد گفته ميشود. پشتيبان شبكه نيز به فرد يا شركتي كه مجموعه فعاليت هاي فوق را مديريت ميكند و يا انجام ميدهد گفته ميشود.

 

چرا پشتيباني شبكه مهم است؟

شبكه ها و سيستم هاي كامپيتوري جز لاينفك شركت ها و سازمان هاي كوچك و بزرگ امروزي هستند و ناگزير از ايراد و اشكال وخرابي. معمولا در شركت ها و سازمان هاي بزرگ فرد و يا افرادي مديريت بخش فناوري و اطلاعات و واحد آي تي آن مجموعه را به عده دارند كه بايستي هر يك در زمينه هاي مختلف شبكه و انفورماتيك داراي تخصص باشند كه از پس مشكلات و ايرادات احتمالي بر آيند. بديهيست كه به خدمت گيري و استخدام چنين متخصصيني بسيار پر هزينه است و اين مسئله جز مشكلات اصلي صاحبين كسب و كار ميباشد.

 

از طرفي شركت هاي كوچكتر قادر به پرداخت هزينه هاي استقرار تيم فناوري اطلاعات و يا پشتيباني شبكه جهت دريافت خدمات شبكه ‌نيستند، اين در حاليست كه نياز به پشتيبان شبكه و كارشناس IT در مجموعه هاي فوق جهت رفع مشكلات شبكه و سيستم هاي كامپيوتري به طور هميشگي وجود دارد. جهت خلاصي از مشكلاتي كه ذكر شد، استفاده از شركت هايي كه داراي سابقه و تجربه ي مناسب در زمينه ي ارائه ي خدمات شبكه و مديريت شبكه باشند بسيار كار گشاست.

 

چرا پيشگام رايانه ؟

واحد پشتيباني و خدمات شبكه شركت پيشگام رايانه با ۲۱ سال سابقه مستمر در ارائه ي خدمات به سازمان‌ها و شركت‌ها با تكيه بر دانش فني كارشناسان مجرب خود، خدماتي متفاوت و فراتر از انتظار به مشتريان در زمينه هاي پشتيباني شبكه ، پشتيباني نرم افزار ،‌پشتيباني سخت افزار و كامپيوتر ارائه مينمايد. ويژگي هايي كه درذيل به بخشي از آنها اشاره شده است ،مزاياي استفاده از خدمات شبكه و پشتيباني شبكه شركت پيشگام رايانه را نمايان ميسازد.

 

خدمات شبكه بدون محدوديت:

چه خدماتي به شركت ها و سازمان ها ارائه مي گردد؟

پيشگام رايانه خدمات تخصصي پشتيباني شبكه و پشتباني كامپيوتر را در گروه‌هاي ذيل به شركت‌ها و سازمان‌ها ارائه مي نمايد:

خدمات پيشگام رايانه

پشتيباني نرم‌افزار و سيستم عامل

 عيب‌يابي و رفع نقص سيستم عامل‌ها و نرم‌افزارهاي عمومي

 

 مديريت سيستم‌هاي كامپيوتري از لحاظ كيفيت و كارايي نرم‌افزاري

 

 نصب و پيكربندي سيستم عامل‌ها و نرم‌افزارهاي عمومي

 

 پيگيري پشتيباني فني نرم‌افزارهاي اختصاصي

 

 مشاوره و پشتيباني در زمينه تامين نرم‌افزارهاي عمومي و مديريت لايسنس‌هاي نرم‌افزاري

 

 مشاوره و پشتيباني در زمينه كاربري نرم‌افزارهاي عمومي

 

 مشاوره در خصوص زيرساخت هاي نرم‌افزاري

 

پشتيباني كامپيوتر و سخت افزار

 عيب يابي و رفع نقص تجهيزات و منابع سخت‌افزاري ( كامپويترها، پرينترها، اسكنرها)

 

 مديريت سيستم‌هاي كامپيوتري از لحاظ كيفيت و كارايي سخت‌افزاري

 

 نصب و پيكربندي سخت‌افزارهاي جانبي

 

 مشاوره و پشتيباني در زمينه‌ي خريد و ارتقا‌ي منابع سخت‌افزاري( سيستم‌هاي كامپيوتري، پرينتر، اسكنر , يو پي اس…)

 

پشتيباني شبكه اكتيو و پسيو

 نگهداري و عيب‌يابي تجهيزات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري شبكه

 

 مديريت ،كنترل و نظارت بر منابع شبكه شامل مانيتورينگ كيفيت و كارايي سرويس‌ها ،ترافيك شبكه و سخت‌افزارها

 

 كنترل و مديريت و رفع عيب زيرساخت شبكه . شامل كابل كشي ،‌ترانكينگ ،‌ لينك هاي وايرلس و …

 

پشتيباني اينترنت و وب

 پشتيباني فني از سرويس اتصال به اينترنت

 

 پشتيباني فني از سرويس پست الكترونيك سازماني

 

 پشتيباني و ارتقا‌ي سرويس اتصال به اينترنت كاربران درون و برون سازماني

 

 پشتيباني از دامنه‌هاي اينترنتي برون سازماني و دامنه و سرويس عادي درون سازماني

 

 پشتيباني از سرويس‌هاي و كاربران وب

 

جهت دريافت مشاوره رايگان و يا اطلاع از تعرفه خدمات نصب شبكه و دريافت پيش فاكتور، با كارشناسان ما از طريق شماره تلفن ۵۷۸۰۱۰۰۰ در ارتباط باشيد.

 روش هاي ارائه ي خدمات پشتيباني در پيشگام چگونه است؟

با توجه به نياز كارفرما خدمات پشتيباني شبكه و كامپيوتر به روش هاي زير قابل ارائه ميباشند.

 

۱-پشتباني شبكه به صورت موردي و در صورت نياز و در هنگام خرابي شبكه

 

۲- پشتباني شبكه به صورت پاره وقت

 

۳- پشتيباني شبكه به صورت تمام وقت ( يك يا چند روز درهفته و ماه)

 

۴- پشتباني شبكه به صورت استقرار نيروي مقيم در محل كارفرما

 

براي شروع بايستي چه كار كنيم؟

براي دريافت اطلاعات بيشتر و يا آگهي از تعرفه هاي خدمات پشتيباني تنها كافيست كه با كارشناسان فروش شركت پيشگام رايانه تماس حاصل نماييد و يا فرم زير را جهت دريافت تماس از كارشناسان پيشگام تكميل نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.